1403/07/02 21:05:51

بازی برای ارتقا تکامل 20 هفتگی 

ninitest.com

بازی برای ارتقا تکامل 20 هفتگی 

ماساژ بدن:

بعد از حمام یا در حین تعویض لباس، نوزاد را به آرامی از بالای سر تا پایین پا ماساژ دهید. ماساژ برای همه نوزادان مفید است. به کودک کمک می کند تا با شما پیوند برقرار کند، از حس لامسه خود استفاده کند و از دید خود برای تمرکز روی شما استفاده کند.


اسباب بازی تولید کننده  صدا:

به نوزاد اسباب بازی هایی بدهید که صدا تولید می کنند. کودک شروع به یادگیری علت و معلول می کند. آنها ممکن است شروع به تکان دادن، انداختن یا کوبیدن اسباب بازی ها به هم کنند. شما می توانید وسایل منزل مانند قابلمه، ماهی تابه، قاشق و غیره را به کودک بدهید. به کودک کمک می کند تا بازی با اسباب بازی ها را به روش های مختلف یاد بگیرد تا ببیند چگونه حرکت می کنند و صدای آن ها چگونه است.


شگفتی ده انگشتی:

کودک احتمالاً پاهای خود را پیدا کرده است و زمان زیادی را صرف رسیدن به آنها و بازی با آنها می کند. سعی کنید انگشتان پاهای آنها را لمس کنید، برای هر کدام یک عدد بگویید، یا "This Little Piggy" را بخوانید. به کودک کمک می کند تا یاد بگیرد در حالی که از چشمانش برای دنبال کردن حرکات شما استفاده می کند، تمرکز کند.


لقمه خوشمزه در شکم من :

وقتی کودک شما شروع به خوردن غذاهای جامد می کند، در حالی که به او غذا می دهید در مورد غذای پوره شده با او صحبت کنید، "لقمه خوشمزه کدو حلوایی!" به رشد مهارت های زبانی کودک کمک می کند.

2024 © کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ میباشد.

طراحی و برنامه نویسی w3ir